Home, sweet home!

Skrivet den: 2014-01-01 kl. 19:42:51 / Kategori: That is that
Ett litet stopp på McDonalds i Karlshamn, men sen körde vi bannemej hem! Skönt att komma hem och lägga sig på soffan, men jag kommer sakna den där sängen lite senare! 

Helgen har varit helt otrolig! Vi har ätit en god nyårsmiddag som vi slapp tillaga själva. Vi har myst på spaavdelningen i två dagar och jag har shoppat så mycket att januari kommer bli en jobbig månad! Jag väntar fortfarande på bilder från syrran plus orken till att kolla igenom mina egna. Men jag har en från tolvslaget att bjuda på i alla fall. 


Och sen säger jag god natt! Ska upp äckligt tidigt imorgon och jobba.. Tillbaka till verkligheten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0