jobbhelg- jobbvecka

Skrivet den: 2015-02-23 kl. 07:05:02 / Kategori: That is that
God morgon! 
Igår var det konsum för hela slanten. Det gjorde mig inget alls eftersom jag var inte i värsta stimmet där och städade och fixade satan. Synd bara att den känslan inte infall sig hemma istället, haha. 
 
Min jobbhelg har nu övergått till en jobbvecka. Sportlovet är slut och om en timme är kidsen på plats igen. Skönt med lite ordning och reda, vi får se om de håller med mig. 
 
Det är ny träningsvecka också. Förra veckan avslutades med ett spinningpass igår morse. Denna veckan börjar med lite styrka ikväll, för att sedan gå på Nilles spinning. Det börjar kanske bli dags att införskaffa de där spinningskorna ändå. När kommer lönen?
 
Hoppas ni får en trevlig måndag och en trevlig vecka! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0