Alkohol

Skrivet den: 2015-01-04 kl. 11:46:01 / Kategori: That is that
När jag började med axon var bye bye till alkohol. Inte mig emot, eftersom de förstör träningen så mycket. Men när skulle jag dricka igen? 

Jag bestämde att på nyårsafton var det dags. Några dagar innan 2015 bestämde jag mig dock för att det skulle jag inte alls det. Jag är faktiskt lite rädd för att dricka nu. Gissar att jag kommer bli asplakatfull första gången efter ett sådant långt uppehåll och det är jag liksom inte så sugen på. Med sockerfria januari som gäller nu får jag helt enkelt vänta till februari ;) 


De här halva glaset champagne drack jag på nyår ändå. Kändes lagom ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0