Back on the bus

Skrivet den: 2015-01-08 kl. 07:13:09 / Kategori: That is that
Det var ett tag sedan jag åkte buss nu. Rätt så exakt en månad sedan skulle jag tro. 

Det finns för- och nackdelar med buss. Några fördelar är att jag kan sova, kolla på mobilen eller bara slappna av istället för att koncentrera mig på någon körning. Och den är alltid varm när jag stiger på. Jag har upptäckt det med att köra själv. De första minuterna i bilen är inte jättebehagliga. Nackdelen är ju att det är mycket längre till busshållplatsen än till parkeringsplatsen där bilen står. Och oftast så regnar de.. Och även om bussen faktiskt går väldigt ofta så går den inte exakt när jag vill, som bilen hade gjort. Sist men inte minst, bussen är billigare eftersom jag annars hade kört själv!

God morgon alla fina. Idag är det torsdag, men ändå måndag på något sätt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0