Mjuka fötter - igen

Skrivet den: 2015-01-05 kl. 09:36:08 / Kategori: That is that
Jaha, då kör vi en mjuka fötter igen. Ett medel som "dödar" "överflödig" hud på fötterna. (Jag har riktigt dålig koll på de rätta begreppen här, mina sexor hade skrattat åt mig efter allt tjat om att använda rätt begrepp). Jag körde en kur innan sommaren också och det fungerade super. Så nu kommer jag sova med strumpor på de närmaste två veckorna pga av all hud som trillar av hela tiden. Låter lite äckligt, och det är det väl också, men samtidigt väldigt befriande :) 

Rekommenderas såklart! 




Kommentarer
Postat av: Anni

Vart har du hittat denna?? Precis något sådant skulle mina fötter behöva!

Svar: Min är köpt i Ullared, men de finns på Apoteket också! Lycka till!
Dessi

2015-01-12 @ 13:49:53
URL: http://www.nattstad.se/tearsandlaughs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0