Hittar jag på?

Skrivet den: 2015-05-21 kl. 06:56:04 / Kategori: That is that
Mindre aktiv här just nu. Det är jäkligt mycket med jobbet helt enkelt, och det tar på en att ha sexor just nu. Fast jag har väldigt roligt samtidigt. Nästan lite för roligt om jag ska vara ärlig. Undras om man får lov att trivas så bra på sitt jobb som jag gör just nu. 
 
För väldigt länge sedan skrev jag att jag tagit ett stort beslut och skickat viktiga mail. Mer än så skrev jag inte just då, men det handlade om att jag tackat ja till ännu ett år på Villaskolan där jag är just nu. Nästa år tar jag emot fyror, och får lov att fortsätta i samma underbara arbetslag som jag arbetar med idag. Lyckan var (är) total kan jag tala om. Och trots att jag har så jäkla skoj med mina elever just nu är jag redan taggad på att sätta igång med nästa gäng till hösten! 
 
 
 
Fröken Dessi is still going strong :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0