Vill man va fin...

Skrivet den: 2015-05-21 kl. 16:13:07 / Kategori: That is that
Jag skickade ett panikslaget sms till Ida i måndags att jag behövde bli hårlös innan helgen. Som den ängel hon är tog hon emot mig tidigare idag. Så det är inte alltid man smiter iväg på sin planeringstid för att vaxa benen, haha. 

Jag älskade verkligen resultatet från förra gången. Och det kommer ju bara bli bättre och bättre nu. Det jag gillar mest är tanken på att inte tänka på de själv. Jag behöver inte fundera på om jag ska raka mig eller inte för det ska jag inte. Känns de långt så står jag bara ut ett litet tag till sen ringer jag till Ida. Och det är bra för mig att inte raka mig. Ungefär som att skjuta upp det här med att tvätta håret. Det är bra för håret om jag väntar en dag till. Min lättja är bra för mig, vilken känsla :) :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0