Italia

Skrivet den: 2017-04-13 kl. 23:21:43 / Kategori: Island 2017

Vi var sugna på italienskt ikväll. Jag började googla igen och Italia fick bäst omdöme. Vi hade faktiskt tänkt gå till ett annat ställe vi sett först men då de stället inte alls fått bra recensioner bytte vi :) 


Supergod mat! Min pasta var to die for, och jag har ont i magen nu! Chatarina tog lasagne, och även den slukades. Restaurangen var mysig med öppet in till köket, pizzaugnen väl synlig, och små bås med italiensk touch. Vårt kalas slutade på lite över 600:- och även detta ställe rekommenderas. 

Vi har testat på en del lokala favoriter nu och försöker vara kulinariska (en svaghet hos mig annars) men ätit valkött eller lunnefågel har vi med vilje hoppat över. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0