Trams

Skrivet den: 2017-01-23 kl. 07:37:08 / Kategori: That is that

Natten var inte rolig och tån har bultat på ordentligt. Sista timmarna blev på soffan helt enkelt med tån tejpad och i högläge. Det känns bättre idag och jag kan (typ) gå på foten. Tyvärr är skor en omöjlighet så det fick bli strumpa och kryckor idag. 


Sen är det så roligt när man börjar googla sina symptom. För det ska man ju aldrig göra :) Jag fick fram att (precis som jag trodde) görs inget med stukna eller brutna tår, men eftersom det är stortån skulle man ändå hålla lite koll. Om den är bruten ska den inte läka ihop fel och så vidare. Men när man googlar kommer ju alla skräckexempel också. Till exempel om en kvinna som fick amputera benet efter en bruten tå. Man skrämmer inte upp sig själv lite när man får sådana sökresultat, haha! 

Hoppas ni får en trevlig måndag och en bättre start på veckan än vad jag haft! 



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej,
Googlat runt lite efter info kring stortåproblem och hamnade på din blogg.
Hur länge hoppade du på kryckor för att avlasta foten/tån?

Har du några problem/känningar idag? Några övningar som funkat bra/mindre bra att göra?
/Daniel

2017-10-22 @ 09:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0