Utan internet och därför utan kanaler

Skrivet den: 2018-02-26 kl. 21:06:29 / Kategori: That is that
Nu inför flytten tänkte vi strunta i att beställa några tv-kanaler. Allt finns ju genom c-more, viaplay och Netflix ändå! Det mesta i alla fall. I fredags var det någon snubbe här och fixade fiber till oss (bra timing faktiskt) men tyvärr var det ju inte bara så lätt. Innan vi har internet måste vi beställa abonnemang och en router också. Och innan vi har internet har vi inga kanaler. Därför kom Daniel på vad han skulle köpa till mig i försenad julklapp. Idag kom han hem med ett Super Nintendo som jag snabbt plockade upp och " pluggade" in. Lika snabbt vann Daniel över mig i mariokart och nu måste jag öva på både det ena och det andra :) För vi har liksom inget annat att göra i huset, haha! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0