v 29

Skrivet den: 2018-02-13 kl. 07:29:05 / Kategori: That is that
God morgon fina ni!
 
Idag går vi in i v 29 vilket är helt sjukt. Jag har ju börjat titta en del på bebisgrejer nu och börjat förbereda mig i tanken på vad vi ska köpa, var vi ska köpa det och framförallt när jag ska få åka och handla :) Fast så länge lillens rum i huset inte är klart så kommer jag inte mycket längre än med tankar. Blivande Mormor och morfar jobbade i rummet senast i söndags med att måla lite och de är nog inte riktigt klara där ännu ;) 
 
Mini i magen är i alla fall ca 35 cm lång, från huvud till fot, och ligger någonstans mellan 1,2-1,4 kg. Enligt appen har han heller inte lika stor plats att röra på sig längre och det märks. I två, tre dagar nu har jag känt rörelserna mycket tydligare samt att de är långsammare och han känns utanpå magen på ett annat sätt. Mest känns han uppe mot högra sidan vid revbenen. 
 
Det har inte blivit mycket gym heller den senaste veckan då huset tar all vaken tid (plus en del energi) men kroppen känns fortfarande mycket bra. Den ryggvärk jag hade till viss del förra veckan är konstigt nog borta igen. Igår var stegen uppför trappan när vi kom hem ovanligt tunga men det går nog över det också ;) Mitt största problem är just nu hur länge min vinterjacka ska klara sig. Kommer det komma en sen vinter eller kan jag klara mig två veckor till?!? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0