Beach mode

Skrivet den: 2018-07-26 kl. 23:04:03 / Kategori: That is that
Vi testade stranden spontant i tisdags och idag planerades besöket in i minsta detalj! Det går inte att vara hemma i den här värmen då det står helt stilla och svetten rinner konstant. Jag tycker det är lite läskigt att se hur mycket Elliot svettas eftersom jag såklart oroar mig över hur mycket vätska han får i sig. Ingen mår speciellt bra just nu helt enkelt. 

Det packades ner en skötväska, en babysitter, ett uv-tält, ett extra lakan och vagnen till Elliot plus de vanliga sakerna som kylväska, och badlakan till en annan. Jag är riktigt nöjd över att jag lyckades få ner allt till stranden, sätta upp tältet och få ihop allt helt själv. (Ärligt talat Daniel, vem bokar klipp-tid på årets varmaste dag?!?) 

Det dröjde visserligen inte så länge innan jag fick sällskap av Sofia, Robin och Ellie. Daniel kom också sen, och Alex och Macke med. En hel del tid spenderades i vattnet men det var väl inte speciellt förvånande... Elliot trivdes helt okej i sitt tält. Lite knorr ett tag men det gick över efter en promenad i skuggan och lite mat i magen. Han är en snäll bebis, det går inte att säga något annat! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0