Inget dopp i poolen

Skrivet den: 2018-07-10 kl. 17:08:42 / Kategori: That is that
Under mina promenader har jag upptäckt en del pooler i trädgårdarna runt om i Åhus. Under mina promenader har jag också blivit både varm och svettig och drömmen om pool (eller i alla fall ett dopp i en pool) växer för varje solig dag. 

Vi har ingen pool hemma. Men vi har en utedusch :) så det näst bästa helt enkelt. Efter en morgonpromenad med Alex så var det just denna dusch som testades. På med en bikini och in i duschen (för att sedan byta till en ny, torr bikini för pattarna som inte får bli kalla). Asså detta blev ju som en utomlandsupplevelse! Helt underbart och helt oväntat. Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så skönt som det var. Att stå utomhus och duscha i solen och svalka sig var bara lite sämre än det där doppet i poolen. Vattnet är varmt också eftersom "slangen" till duschen är åtta mil lång (cirka) och ligger i solen uppe på garaget och karporten. 

Så ska ni hem till oss i sommar, ta med badkläder ;) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0