Mitt senaste projekt

Skrivet den: 2018-07-13 kl. 10:27:12 / Kategori: Huset 2018
Det där projektet jag gav mig på för ett tag sedan. Ja, det handlade såklart om att måla. För jag var inte jätteimponerad av hur det stora röret på altanen såg ut. Jag gillar själva funktionen och att odla lite smått i det (även om jag har andra planer för detta också men det är verkligen i framtiden). 

Så på vinst eller förlust tog jag fram den där gråa väggfärgen igen och började kleta. I värsta fall skulle det bli dåligt, men det kunde inte bli så värst mycket sämre tänkte jag. Det blev det inte heller, utan faktiskt rätt så bra! Fast nu försöker Daniel tvinga mig att måla andra tråkiga saker, så som fönster. Nja.. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0