Morsan på stranden!

Skrivet den: 2018-07-15 kl. 18:24:07 / Kategori: That is that
Igår var vi i Blekinge igen. Delar av släkten skulle hälsa på mina föräldrar i stugan och vi gjorde detsamma. Badkläderna stoppades också ner men jag vågade knappt hoppas. 

Jodå, stranden blev det en kort stund för den här mamman. I nästan en timme faktiskt innan jag tyckte det räckte. Då hade jag hunnit doppa mig och simma lite i havet och  torka liggandes på en handduk. Elliot var på en kort promenad med mormor inne i skogen under tiden. 

Jag var nervös innan vi badade hur väl ett dopp skulle rimma med mammakroppen. Nederdelen känns okej, där är allt som vanligt. Men det är ju brösten jag är mer orolig för. De ska ju inte utsättas för kyla, och det må vara varmt men det är ändå svenskt vatten vi pratar om ;) Så det var med försiktighet jag simmade ut till flotten och tillbaka, för att direkt byta till en torr bikiniöverdel. Nu vet jag inte om det gjorde någon skillnad men jag fungerar fortfarande som ko och känner inte av några "komplikationer" ;) Jag har därför badat mer än vad jag trodde denna sommar! 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0