Pumpa och spring!

Skrivet den: 2018-07-22 kl. 17:38:34 / Kategori: That is that
I torsdags fick jag pumpen att fungera efter några misslyckade försök, igår hade jag en tuff förmiddag med Elliot och i veckan ska Daniel iväg några gånger. Så idag var det min tur! 

Så efter att två portioner till Elliot stod klara i kylen och Daniel målat klart på framsidan hämtade syrran upp mig och vi stack ner till beachandbollen. Detta underbara fenomen som får Åhus att blomma upp varje sommar och som gör att en annan åker in till stan för att handla under en veckas tid. Vi kollade på handboll, både amatörer och proffs, åt lunch, kollade på mer handboll och avslutade med en glass. I lite mer än fyra timmar var vi där. Bra träning för både mig, Daniel och Elliot :) 

Tack syrran för en trevlig dag! 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0