Skånes djurpark

Skrivet den: 2018-07-01 kl. 16:51:40 / Kategori: That is that
Vi hade sedan länge planer på att åka till Skånes djurpark med Daniels familj idag. Vilket vi inte alls var sugna på när vi vaknade efter full rulle hela dagen igår och sen hemkomst. Men den känslan gick över när vi satte oss i bilen och började rulla söderut och längtan efter utflykt tog över :) 

Och tur var väl det! Vi har gått runt och kollat på alla djuren i strålande sol. Längst stannade vi hos tvättbjörnarna som busade men annars gick vi långsamt genom parken tillsammans. Enligt mig ett perfekt sätt att spendera en söndag på. 

Jag har inte varit där innan så att jag minns det, (tydligen en gång med mina föräldrar när jag var mindre) men det är en väldigt mysig och barnvänlig park. Tyvärr känns entré-priset på nästan 600:- för mig och Daniel lite väl mycket när man börjar tänka på vilka djur det är och jämföra med Kolmården. 

Nu är vi däremot sådär härligt trötta så det blir att hänga i soffan framför fotbollen och hämtmat som gäller! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0