Söndag utan måndagsångest

Skrivet den: 2018-07-08 kl. 22:59:26 / Kategori: That is that
Det enda som gör att man har koll på dagarna nu är att det inte kommer någon tidning på söndagar. Annars har vi sämre koll. Men sedan är det också så semestern ska vara tycker jag. 

Och på tal om hur en semester ska vara, jag föredrar ju utflykter och aktiviteter alla dagar i veckan, men det fungerar inte så riktigt längre. Det är annorlunda med hus och bebis. Jag hoppas såklart på fler utflykter sen när Elliot är lite äldre, men vi får inte glömma bort att han bara är sju veckor. Vilket också betyder att det bara är sju veckor sedan jag födde barn. Så det kommer. 

Ingen utflykt idag alltså, utan fönsterputsning, ogräsrensning och annat fix har förgyllt vår söndag. Mitt senaste projekt blev klart idag, så håll till godo ;) 

Och kolla in denna killen alltså! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0