Träna hemma

Skrivet den: 2018-07-09 kl. 20:44:17 / Kategori: That is that
Idag tog jag och Elliot en spontanare med vagnen. Planen var först att han skulle gå med pappa men jag kände på mig att lillkillen inte skulle fixa 1-1,5h i vagnen. Han hade både ätit för lite och sovit för mycket timmarna innan för att kunna hålla sig vän med sin far så länge. Min magkänsla hade rätt för efter en halvtimme var han klarvaken och hungrig. Men en halvtimmes promenad fungerade perfekt för mig. Efter matningen kunde jag sedan köra en runda med vikterna också. Det är verkligen lyx att kunna träna både ute och hemma eftersom jag aldrig kommit iväg till gymmet nu när han är så liten och jag helammar. Det är också lyx att Elliot är så snäll och sitter bredvid och peppar mig :)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0