Två månader och en utflykt

Skrivet den: 2018-07-19 kl. 22:12:24 / Kategori: Elliot
Idag blir Elliot två månader. I två månader har han förgyllt våra liv med sin närvaro. Och vi hade inte kunnat önska oss en snällare bebis :) dagen till ära har vi varit på BVC för mätning och vägning och samtal för mig. Elliot växer så det knakar och verkar ha hittat sin kurva så jag kan sluta oroa mig över att det inte skulle finnas tillräckligt med mat i brösten till honom. Fast det visste jag redan, men kan inte låta bli att noja mig med jämna mellanrum! Typiskt mammor! 

Dagen har också innehållt en ny first värd att minnas. För idag har jag och Daniel åkt iväg själva tillsammans utan Elliot. Ingen lång stund direkt, utan ungefär en timme fick han vara själv med mormor medans vi åkte till maxi och handlade ;) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0