BF

Skrivet den: 2020-02-23 kl. 19:20:57 / Kategori: That is that
Idag är det bf. Beräknat förlossningsdatum. Yeah right! Jag har känt på mig väldigt länge att det inte skulle bli någon bebis idag, och även om dagen inte är slut så verkar min magkänsla stämma. Men ett helt annat tryck neråt och med en halsbränna från helvetet så går det väl åt bebishållet i alla fall. Min magkänsla säger också att vattnet kommer gå på ett annat sätt denna gången, så jag sover på en handduk, haha. (Som om det skulle hjälpa liksom.)

Även om jag är lugnare idag än på Elliots bf så är jag ändå rätt redo för förlossningen nu. Energinivån sjunker verkligen och ju fortare hon kommer desto mindre trött kommer jag ju va! Imorgon ska jag till barnmorskan igen och kolla läget lite iaf. Ska klaga en massa på ont och över att jag är trött så vi kan sätta igång det här!

Vi vill bli fyra nu!!! 

(null)

 Från i onsdags. Det blev sista gympasset tror jag. Nu orkar jag inte mer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0