lördagskvällen.

Skrivet den: 2009-04-19 kl. 11:41:50 / Kategori: That is that
blir en snabbis, ska hinna iväg till jobbet i tid. Men vi hade en mkt trevlig kväll hemma hos Caroline, trevligt sällskap och god dricka. Spelade lite kortspel och andra lekar vi kom på under tiden. Tror att någon av dem innehöllo mr music hits 1998. Kvällen fortsatte på class. Detta ställe som verkligen lyckats men som nu börjat släppa in för mkt folk. Inte alls roligt, tyvärr.. Var även lite sleten sen fredagen så jag carro och carro drog vid två, men då var vi ändå inte först. Stack hem till Caroline en runda och lagade mat. Hennes pojkvän hade plockat undan ALLT. Det var redan städat, sjukt..

aja jobbet väntar, här kommer bilderna.. tackar tjejerna för en trevlig kväll..



Fia och Josse



jag och Carro



Sara och Annie, Sara verkar lite arg men Annie är verkligen sockersöt :) Ähh, de är ni båda!!



Frida och delar av bordet. Det blir många flaskor när alla dricker cider..



Emma och Sara



Carro och Josse.

tror jag fått med alla nu..
kram på er..

Kommentarer
Postat av: Caroline

vilken fruktansvärd tjockisbild på mig! Usch

2009-04-19 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0