jag dööör

Skrivet den: 2009-08-09 kl. 22:39:22 / Kategori: That is that

Överdrivet jag vet. Men ni vet ju inte ens vad som hänt ännu..


lördagen spenderades med nära och kära. God mat, trevligt sällskap och roliga spel. Inga bilder från kvällen eftersom... ( daytime-drama).. min kamera har gått sönder. Jätte tråkigt och jag som hade ställt upp Daniel för värsta posen. Så idag åkte vi till onoff men de kunde inget göra förrän imorgon ( ja vad trodde jag. åka dit en söndag, pff.) Det värsta av allt är att jag har inga pengar förrän på fredag och har inte råd att laga den. Fy satan vad livet är orättvist. Jag dog lite inombords när den la av. Fast min omgivning är glad ( Carro och Daniel, och mamma)

Söndagen bestod också av jobb.. Trodde det skulle bli slappedag men idag fick vi jobba för pengarna. Vet inte vem som var tröttast av mig och Patrik där på slutet men hoppas på att allt är okej tills imorgon..

Nu ska jag sova, jobb tidigt imorgon och sedan fotbollsträning. Fast först ska jag ändra i det förra inlägget. Man kunde tydligen inte skriva snabba returer. kontringar hette de visst enligt Daniel..Och det blev också ett megatråkigt inlägg men så kan det vara igen. Kan istället berätta om en annan blogg som jag följer slaviskt!!  Fokis blogg. En sådan söt tjej..

Tips på andra bra bloggar ser jag gärna eftersom jag är en liten bloggnörd. plus att facebook är tråkigt..

Kram


(en av många USA-bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0