min tisdag

Skrivet den: 2009-08-11 kl. 11:10:43 / Kategori: That is that

min lediga dag idag. Daniel jobbar och jag är ensam hemma och kan göra precis vad jag vill. Jag vaknade vid tio och halv elva var det  Våra Bästa År på tv. Nice. En serie som man kan hoppa in i utan problem. För hur länge sedan det än må vara sen du sist såg ett avsnitt har du inte missat mycket..



Dagens i-landsproblem. Efter att ha spenderat halva dagen framför tvn hade jag svårt och hitta ett program jag ville se. Fastnade för repriserna av project runway på trean. Reklampaus, bajs med.. Bläddrade igenom kanalerna och hittade sjunde himlen på femman. Fastnade där och inte förrän programmet var slut kom jag på att jag från början kollade på något annat. jobbigt läge.

Jobbigt är också katternas energi. När Ceasar bet mig i vaden för tredje gången bestämde jag mig för att göra något åt de.. Jag tejpade fast deras favortileksak vid fönstret och fortsatte att titta på tv. haha. Är jag världens lataste kattägare eller vad?


  




Och det är var jag är nu, fortfarande framför tvn, för jag orkar inget annat. Vi får ta tag i livet imorgon istället..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0