hihihi fnitter fnitter hihihi

Skrivet den: 2009-12-16 kl. 12:26:06 / Kategori: That is that

Vet ni vad? Det snöar ute just nu. Katterna sitter i fönstret och undrar vad som händer.

igår satt jag i skolan på en inte lika fullt så meningslös lektion som alla andra dagar. Nej vi lärde oss en massa om textanalyser och det kan vara bra att kunna om man ska bli lärare. Har också lärt mig om V2-regeln. Är det någon som kan den kanske? Va? Va? VA?

Efteråt körde jag Frida till stan, och vet ni vad jag då upptäckte? Jag har jullov. Jag ska inte till skolan igen förrän den 8 januari. Wow! Detta kom som en complete surprise, då man i vanliga fall räknat ner skoldagarna sen mitten av oktober.

Men, jullov betyder inte ledig. Så var det bara när man var liten. Men nu har jag tid till att göra det jag gör bäst. Fixa och ordna här hemma. Clean and run errands. Med andra ord, precis vad jag gjorde i USA och vad jag trivs med att göra. Detta varvar vi med lite jobb på konsum och lite jobb för kommunen. Igår såg jag också julgranen hemma hos mamma och pappa. Åhh vad jag längtar till lilljulafton och det kommer ligga en massa paket därunder. Om vår galna tradition berättar jag mer om en annan dag..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym blogg! :)



(http://steeler.blogg.se/)

2009-12-16 @ 15:47:20
Postat av: Madde

Nemen har ni fått er lite snö nu? Hoppas det får ligga kvar hos er också :) Kram /M

2009-12-16 @ 16:54:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Lucy

tjo, allt bra?



xoxo

cybervärldens favorit-lucy

2009-12-20 @ 15:25:31
URL: http://kreativtkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0