how I spend my sunday afternoon

Skrivet den: 2009-12-06 kl. 20:56:01 / Kategori: That is that
Efter att jag vaknade upp i tredjerummet och ätit tre ägg till frukost blev det hårdträning med tjejerna i wä-hallen. I love it!!! Det blev middag med Daniels föräldrar, och nu plugg.. Dagen har gått riktigt fort och det betyder att jag redan imorgon får återvända till min underbara praktikplats! Redan halva avklarad, I dislike!!



Thomas tog ett kort på Ceasar. Det tog riktigt lång tid för oss att lista ut hur vi skulle skicka den via bluetooth från hans mobil till min dator. Men skam den som ger sig!!!

                                                                                                                      Jag hatar Carros jobbtider!!!


Kommentarer
Postat av: Chop chop

SV: Jag har aldrig varit i Åhus men tycker att det är häfigt med lite annorlunda arkitektur. Men självklart beror det på var man har det också vilket jag inte tänkte på innan du sa att det inte passar in där. Well well, ni får starta en protestlista eller något om de börjar bygga. ;d



Hur som helst så tycker jag bilden är väldigt fin. Söt kissemisse och härligt med det röda i bakgrunden som skapar kontrast. ^^



Ha en trevlig kväll!

2009-12-06 @ 22:18:51
URL: http://chop.blogg.se/
Postat av: julia

söööööt =)=)=)=)

2009-12-22 @ 10:55:15
URL: http://juliaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0