ps. Sa jag att det snöade?

Skrivet den: 2009-12-16 kl. 22:45:52 / Kategori: That is that

Oskyldigt omedveten om vad som hände utanför satt jag inne på konsum och fick en chock när jag till sist blev utsläppt. Fast jag är mycket glad över att det kom en buss och hämtade mig i all snö. Så hade det inte varit i USA. Där stänger skolan så fort det kommer snö på marken. Gud förbjude att det skulle hända barnen något i skolbussen påväg till skolan. Vet ni hur många föräldrar som stämt dem då?











Jag kommer få problem imorgon, ska ha utelektion med barnen på skolan, haha.. Här snackar vi utmaning på hög nivå. Men jag tackar för idag så ses vi imorgon. Då ska det bakas snickers och bjudas på mat här hemma.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tar det inte längre än så??:) Då måste jag ta och kika in :)

2009-12-17 @ 00:23:39
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0