vilket dygn..

Skrivet den: 2009-07-05 kl. 20:06:26 / Kategori: That is that
oj hoppsan vad det händer saker. precis så som det ska vara. Bloggade senast i lördags på morgonen och det har hänt så mycket sedan dess..

konsum, var annars? Lördagen var välplanerad, slutade jobba kl 16 och då skulle vi också vara hemma hos Jessica. tight I know. Mamma och pappa hämtade mig och efter flera rundor satt vi sex pers i bilen påväg till Öllsjö.



tårta, mums. Nej men den var verkligen god, massor av jordgubbs-smak.



min söta syster, hemma från Kreta



Kalle kom också hem säkert..



Kusin Mattias ser ut och ha det jobbigt..  Alla hade vi våra duster med solen.. Kan man säga så?

Senare åkte jag Daniel, Mattias och Julia hem till oss för att förfesta lite. Det var olidligt. VARMT!! Fy satan vi orkade knappt röra oss, än mindre dricka något.. Smart av mig att gå ut med tre pers som var ute kvällen innan. Drog oss in till stan och promenerade runt. Henok spelade på stora torg, hörde inte mycket men gillade de lilla.. Eftersom gänget inte var på topp delade vi på oss. Daniel ville gå och dansa så vi drog till stora torgs dansgolv. Obegripligt jag vet så jag skriver det en gång till.. Daniel ville gå och dansa så vi drog till stora torgs dansgolv. Vi hade jättetrevligt och gick sedan hem, hemma vid en lite över ett. En lagom kväll...

Hemma hos Jesscia hade Vera problem om hur hon skulle ta sig till Åhus från stan på söndagsmorgonen, bussarna passade dåligt. Det hela slutade med att hon övertalade Daniel och mig att ta bussen med henne kl åtta på morgonen, köpa frallor innan och sedan äta frukost hos föräldrarna. Sedan skulle vi tillsammans gå ner till stranden. Mysigt värre.. Om det nu varit så att Vera också hoppat på bussen vilket hon inte gjorde. Så jag och Daniel våldgästade mina föräldrar med frukostfrallor till halva Åhus. mamma ringde och väckte Vera i "lagom" tid innan första matchen.. Hon lär höra det men jag kan inte vara sur på min syster, det vet alla.. Hon hade dåligt samvete de räcker för mig.

Åkte med föräldrarna till bromölla möbelaffär, hittade nytt köksbord med stolar. Ska inköpas när jag fått lön. Bilder kommer..

Vera och Carro och Svea spelade fotboll, hela tre matcher blev det idag. Vi var trogna fans som stod i regnet. Jag tog lite bilder också.. (självklart var det fler än dem tre i laget men det var bara dem jag kände)



syster



Carro stod över första matchen..



Men sen fick hon spela, hon med. Alltid lika impad av hennes vänsterfot..!



Kallt och blött. Solen var inte framme men solglasögonen var mot all jäkla sand som skvättes hit och dit..  Kvällen avslutades hos mina föräldrar och en halv robins pizza. Så gott, delade en kebabpizza med syrran.

Imorgon blir de förhoppningsvis ekohallen med mamma och sedan jobb.. Har suttit och kollat på Wimbledonfinalen så jag är sjukt sugen på att spela tennis just nu. Så de ska med göras snart, synd bara att det inte är någon som vågar möta mig ;)

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0