walking dead.

Skrivet den: 2009-11-29 kl. 21:40:11 / Kategori: That is that
Så känner jag mig nu, fy farao vad jag är trött efter helgen! (Hur många blogginlägg har börjat med den rubriken?) Helgen har bestått av jobb jobb och jobb. Och lite mys och lite trams. Men många tidiga mornar och sena kvällar.

Middagen i fredags? Underbar! Jag fick tacos av Daniel. Och eftersom han inte visste riktigt vad jag ville ha så köpte han allt man kan ha till för att helgardera sig. Det var underbart gott, och underbart skönt att sätta sig till dukat bord. Till efterrätt blev det inget mindre än chokladpudding med grädde och strössel. mums! Så där har ni den välplanerade menyn. Fast det jag bryr mig mest om är att Daniel ville göra detta för mig. Det betyder mest.

Fredagskvällen bjöd på mys och det blev film. Daniel föreslog action, ( No shit, Sherlock.. men funkar för mig) Men en action från 1997? nja det låter inte speciellt lockande. G.I Jane. Sett den någon? Inte? Se den! Demi Moore spelar den första kvinnan som genomgår Navy SEALS träning, och man får följa hennes kamp mot både män som kvinnor.. Mycket sevärd..

Nu är jag ännu tröttare än innan, så med detta filmtips säger jag säger godnatt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0