It is one of those days..

Skrivet den: 2009-09-14 kl. 09:24:28 / Kategori: That is that
Idag kommer bli en lång dag. för det är återigen en sådan dag att jag (kanske) måste gå tidigare från skolan för att hinna till jobbet..

Idag var också återigen en sådan dag då Daniel väckte mig fem i sex för att ge honom busskortet. Dock tog de längre tid att hitta det idag så när jag väl gjort det kunde jag inte somna om. Så nu har jag tittat på två avsnitt av gossip girl. Ni vet, sådär lagom att göra jätte tidigt på morgonen..

Ja det var väl di hele för stunden. Imorgon är jag ledig och då ska vi på nya äventyr!!

hoppas alla får en bra start på veckan. kram


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!

2009-09-14 @ 11:13:32
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Jag brukar läsa din blogg lite då och då :) Nej jag ska till SAT ( San Antonio, Texas) För min mamma bor där :)



Kram!

2009-09-14 @ 15:40:37
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0