Tycka synd om Dessi/Ceasar-tid...

Skrivet den: 2010-01-25 kl. 19:42:17 / Kategori: That is that
Det är synd om mig nu. Innan idag var det synd om mig och Ceasar, men han är så glömsk så det är inte synd om honom längre. Men jag glömmer inte..




Problem
Ceasar står ofta vid vår dörr och jamar. Det gör mig lite ledsen eftersom jag tror att han inte vill vara hos oss.

Åtgärd
Jag och Daniel köper ett koppel till Ceasar och vänjer honom vid det här hemma

Utförande
Dessi får förtroendet av Daniel att själv ta ut Ceasar första gången. Vi inser nu att det redan här fanns vissa brister i planen. Ceasar släpps ut och luktar försiktigt på marken och buskarna runt imkring.

bakslag
Det kom en cyklist. Ceasar blev rädd och försökte komma loss. Dessi försöker då lyfta upp Ceasar. Ceasar flyr ( med koppel ) in i buskarna och cyklisten, som har vantar får hjälpa honom loss. Dessi håller tillbaka tårarna.

Resultat
Dessi har rivmärken
 på halsen
 baksida lår
 rumpan
 båda händerna
 båda armarna
 ryggen
 magen
Ceasar flyr in under sängen så fort vi kommer in och stannar där. Han är i skrivande stund tillbaka till sitt forna jag, men är inte lika sugen på att gå ut och sitter inte vid dörren och jamar. Dock är hans syster inte lika nöjd med sin brors äventyr och fräser åt honom. Vi hoppas detta bara är en fas. mission accomplished

Daniels synonymer om hur Dessi ser ut nu
- Överkörd av ångvält
- Insmord i köttfärs och ingslängd hos tigrarna på kålmorden
- Hamnade ivägen för stormningen av Bastilijen
- fick näsblod när hon simmade vid Bondi Beach



Black Eyed Peas - Meet Me Halfway


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahha. Underbara Daniel-kommentarer. Typiskt honom. Har inte skrattat så mycket på länge. xD Men jag tycker synd om dig Dessi. :)

2010-01-26 @ 08:56:56
URL: http://torrbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0