my new hours..

Skrivet den: 2010-05-08 kl. 09:26:02 / Kategori:
Efter den veckan jag har haft är de inte okej att vakna halv nio en lördagsmorgon...

Igår började jag med praktiken kvart i åtta. Jag smet från den vid kvart över elva för att kunna börja jobba i Åhus kl tolv. Massor av folk summerar den dagen. Kvart i sex åkte jag vidare till stan för att kunna kolla på bio kvart över sex. Iron Man 2. Daniel kallar den dålig. Jag säger aldrig att något är dåligt utan det var en helt okej film. Ettan är bättre.

Men efter att ha gjort de timmar jag gjort på jobb och praktik denna vecka borde jag inte vara vaken nu. Än mindre känna ett sug efter att städa. WIERD!!!

Hittade en låt som jag gillar. Var så stolt eftersom jag hittade en låt själv och den kommer inte från Daniel. När jag sådär stolt skulle visa den för honom blev den totalsågad.Av både honom och Basse (vi är släkt dummer, You are on my team...)




Jag är smått förälskad i både jobb och praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0