Jag ser det snöar

Skrivet den: 2010-11-30 kl. 11:45:39 / Kategori: That is that

Villket underbart väder vi har fått här i Skåne. Jag vaknade till härliga -8 grader och ett vitt landskap utanför. Synd bara att det är lika kallt här inne just nu. Själv gör jag inte så mkt. Tränat lite, jobbat lite, och suttit i sovrummet med min choklad och min tv medans målarna gjort sitt. Det har frågats efter bilder. Tyvärr är det inte riktigt klart än. Vi har ännu inga köksluckor och har inte flyttat tillbaka några möbler men kan ändå ge er en hum om färgen lite. Jag är riktigt nöjd med färgen och vi ska bara påpeka några småsaker för dem, ala Susan-style. 

 




Kommentarer
Postat av: alex

äntligen lite bilder:) Fiint:) Kram

2010-11-30 @ 14:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0