Ny bok..

Skrivet den: 2010-09-29 kl. 22:27:55 / Kategori: boktips...
Nej, nu ljög jag. Det är ju ingen ny bok. Det är ju Thomas bok. Fast jag får köpa en ny till honom för denna har jag läst sönder...

El choco är skriven av Markus Lutterman och handlar om Jonas Andersson. Jonas har bestämt sig för att bli kvitt sina skulder genom att smuggla kokain från Bolivia tillbaka till Sverige. Detta går inte som planerat, utan Jonas åker fast och hamnar i fängelse. Här ska han mot alla odds försöka överleva trots att han inte kan prata spanska eller förstår någonting om fängelsesystemet där. Hjälpen från Sverige? Glöm de..

Läs om Jonas öde i boken som fick följa med enda till Vimmerby.. Jag gillar den starkt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0