torsdagen den 28 april

Skrivet den: 2011-04-28 kl. 21:54:22 / Kategori: That is that

Wow, livet som 24 är stressigt :)  Idag har varit en bra dag och jag har hunnit med allt från systemet till att byta mina skor hos systern. Vad som finns däremellan är ett besök hos djuraffären, ett på MAXI och ett på biblioteket. Idag har jag också haft VFU och fotbollsträning. Visst är livet som roligast när man får saker gjorda? För en månad sedan hade jag panik inför allt jag låg efter med. Nu är det bara skolan, där jag har tusen saker kvar att skriva, men annars känner jag mig rätt up to date faktiskt.

Och på måndag får vi nycklarna till nya lägenheten, iih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0