god morgon denna lördag

Skrivet den: 2011-08-06 kl. 06:56:31 / Kategori: That is that
Äntligen är det lördag. Säger jag denna tidiga morgon efter att ha sovit fyra timmar och nu ska iväg till jobbet. Gårdagens Malmö-resa blev allt annat än vad jag väntat mig. Fördelarna var att ha Svensson bredvid mig på vägen dit (vi åkte med bussen för långt också och fick åka en ny buss tillbaka, varför inte liksom) och att träffa Kajsa igen. Men hemresan var djävulsk. Tågförseningar och skit och mög. Till sist var jag hemma halv två istället för halv ett och då hade jag suttit och skakat tänder i en och en halv timme på tåget.
Men det var igår! Nu blir det några härliga lördagstimmar på konsum och sedan bär det av till Mjällby och kolla på Malmö, yey! Det är roligt när man kan åka och kolla på bortamatcher också! Och kvällen kan bli riktigt riktigt bra!! :)
Jag återupplever gamla USA-minnen :)  vi hörs sen! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0