nej nej nej!!

Skrivet den: 2011-08-30 kl. 08:12:01 / Kategori: That is that
Tusan också! FAN! Vaknar upp med jätteont i halsen! Det river massro i halsen varje gång jag sväljer och jag känner hur näsan blir mer täppt och huvudet tyngre för varje minut. Det var inte såhär jag ville börja min sista termin på högskolan. blä blä blä! Jag får ta två alvedon och hoppas på det bästa. Jag var ju så sugen på att åka dit, lyssna på föreläsningar och skriva anteckningar. Arbeta med hjärnan lite..  håll tummarna för mig ;)
Så här är jag sleten till tusen och med allt smink hos syrran. Har försökt rädda det med lite ögonskugga och eyeliner. Och mina nya örhängen. (heter det örhängen eller öronhängen?) Försökte få moraliskt stöd från Cissi också men hon var inte riktigt med på noterna ;)

Kommentarer
Postat av: Thomas

örhängen, såklart



halsenband ha ha ha

läpparstift ha ha ha

2011-08-30 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0