En lördag

Skrivet den: 2011-01-22 kl. 11:48:35 / Kategori: That is that
hej hallå. Här sitter jag en lördagsförmiddag och har det mysigt framför tvn med cissi. Daniel är och jobbar och jag hade en minut över att skriva en rad eller två. Iaf mer tid än va jag haft dem senaste dagarna. Tiden har gått åt till att träna och jag älskar det. Igår blev det en runda på gymmet med Daniel och syrran och det kändes riktigt bra när vi tillsammans sprang på löpbanden och körde min å mammas magövning. Eller när jag och syrran gjorde fina rygglyft i takt. Och eftersom det är på gymmet jag bor just nu (blandat med lite fotbollsträning) får det helt enkelt bli det jag bloggar om. :) 






haha vi kan ju låtsas att jag har några muskler :)  Men de kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0