in bed

Skrivet den: 2011-07-26 kl. 06:36:55 / Kategori: That is that
Jag älskar vår säng. Mest för att jag älskar och sova och kan knappt vänta tills jag får gå och lägga mig igen ;)
Men vi har en underbar säng fast med lite konstiga rutiner ;) Det finns inget värre än att försöka sova när man är varm. Så under sommaren tar vi ut täcket ur påslakanet och lägger det nere vid fötterna. I fall att det skulle bli kallt ändå. Fast denna sommaren är bara kall så vi har täckena över hela sängen, ovanpå påslakanen. Sedan sätter vi igång fläkten och öppnar fönstret. Under hela "sommaren" har vi kanske sovit utan täckena en gång, max två. Men ändå ligger dem där, ovanpå påslakanen. Och det är svinkallt i sovrummet. Hade gärna haft två täcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0