nice girls

Skrivet den: 2011-07-30 kl. 23:40:46 / Kategori: That is that
Jag deppade rätt rejält efter Malmö-matchen och var inte alls sugen på att sticka på myskväll i Åhus. Vilken tur att jag sällan lyssnar på mig själv. Efter en snabb vända hemma stack jag till Carro i Åhus där vi åt pizza och massor av popcorn. Helt oplanerat blev det också en Lindsay Lohan-kväll med både mean girls och georgia rules. Den sista såg vi inte klart men jag måste se den igen snart!! Var jättebra och säga vad man vill men tjejen är grym på film :)  Och lill-Alex sötast, haha!
until tomorrow xoxo

Kommentarer
Postat av: emina

gullig bebiis! :D

2011-07-31 @ 07:53:52
URL: http://sellingstrawberries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0