exa-tid!

Skrivet den: 2011-03-08 kl. 08:10:46 / Kategori: That is that
Då börjar fyra dagar av examinationer för oss nu. Dock blir det en liten mjukstart för oss flickor idag då pojkarna ska redovisa sina musik- och rörelsepass. Imorgon är det vår tur. På torsdag ska vi hålla i en lektion i ishallen för 40 ungar och på fredagen ska vi ha kidsen i idrottshallen på högskolan och leka lite med dem. Inte riktigt rätt tillfälle att vara sjuk å tappa rösten på.

sjukaste drömmen inatt. Tänker inte förklara den men jag har alltid känslorna från mina drömmar kvar när jag vaknar. Så om någon sårat mig eller gjort mig upprörd i drömmen kan jag inte sluta tänka på det när jag vaknat. Trots att jag vet att det inte har hänt känner jag mig ändå sårad och upprörd ett bra tag till. Lite jobbigt och sjukt onödigt.

Nu hoppas jag att alla får en härlig tisdag och att ni mår bättre än vad jag gör :)   KRAM KRAM



Den ni :) en av de häftigaste platserna jag varit på. Alcatraz 2007.


Kommentarer
Postat av: Sara

Frågan är, när får jag komma på middag? :)

2011-03-08 @ 09:08:40
URL: http://torrbulle.blogg.se/
Postat av: Nellie

Häftig bild ;))

2011-03-08 @ 11:15:45
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0