underbara ljud!

Skrivet den: 2011-11-09 kl. 09:18:25 / Kategori: That is that
Vilka underbara ljud att vakna till, väckarklockan från en iphone. Det lät så underbart att jag snoozade och lyssnade på de igen. Å igen. Det är egentligen rätt läskigt med iphone, för det sparas så mycket på datorn. Efter att jag fört över kontakter och allt annat från datorn till den nya telefonen var alla sms kvar. De flesta appar och till och med de internetsidor jag hade uppe fanns kvar. Det var lite too much om jag får säga så! Och jag som hoppades att jag ofrivilligt nu hade rensat ut alla bilder och ville börja om på ny kula, icke! Alla bilder finns kvar och jag är riktigt sugen på att bara radera hela skiten.
Själva att smsa och ringa fungerar inte än, men det är ju bara detaljer ;) hihi.
LYCKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0