torsdag!

Skrivet den: 2011-10-27 kl. 06:36:07 / Kategori: That is that
Torsdag och bara två dagar kvar på praktiken. Både jag och kidsen har panik över detta och tycker jag ska komma i fem veckor till efter lovet. Samtidigt så vill jag gå vidare och börja med c-uppsatsen så att man kan ta examen i januari. Men sen då? Det är den läskiga biten.
Fast idag är det en torsdag i oktober. Och vi ska ha engelska, no, matte, slöjd och ännu mer no. Samtidigt ska vi försöka få så mycket som möjligt klart idag så vi bara kan mysa imorgon.
KRAM på er!





Jag vill på semester!! Ge mig den 3 februari!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jätte fin header verkligen! :) vad skall du gör den 3 februari?? :) kram

2011-10-27 @ 11:32:35
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0