Klagovisa och glädjesång!

Skrivet den: 2012-04-20 kl. 23:51:23 / Kategori: That is that

Aj aj min rumpa! Pigg 90-åring som inte kan böja sig och jag är inte sen med att beklaga mig för alla som vill höra på!!

Sjukaste fotbollsmatchen jag har varit med om på ett tag. Så mycket och så lite hände hela tiden känns det som. Vi börjar med ett citat från Lasse innan matchen.

"Hultan, stå och se helt ointresserad ut, kom sen i raketfart!!"

Det står 1-1 fram till 80:de minuten då de gör 2-1 och 3-1 inom loppet av två minuter. Bajs kunde man kunna kalla de. I 86:e minuten kommer ett inlägg och vi är en bunke spelare i deras straffområde varpå jag krockar med deras lagkapten och får rätt ont i bröstet. Tappar inte andan men åt de hållet. När jag reser mig upp kommer laget jublande åt mitt håll och jag tror de blivit straff och är överlycklig! Tills Tess informerar mig om att jag gjort mål. Hur då? Vid deras avspark frågar domaren Tess om det var hon som gjort de. Dum och snäll som hon är säger hon "nej, de va dessi" :) Deras kapten lägger då sig i och säger att nej, det var faktiskt hon som gjorde självmål... Vem som fick se får vi se i tidningen imorgon ;) tyvärr kom vi inte närmare än så och förlorade matchen med 2-3..

Jag skyndade mig därifrån för att gå på bio med min sambo. Så jag åt biopopcorn till middag, inte jättebra!! Supertrött nu! God natt och många kramar!

Gammal fotbollsbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0