På jobbet.

Skrivet den: 2012-01-07 kl. 16:33:36 / Kategori: That is that

Hej hej. Jag är på jobbet nu. Har varit här sedan klockan tolv. Det är bra att jobba på helgen. Man äter inte en massa onyttigt då ;) fast här sitter jag med min sallad och försöker låtsas att det är gott medan det finns ett bord med massor av godis, kakor och läsk bara två meter bort.. Jag har det inte lätt, det lovar jag. Funderar på att ge mig på lite lite lite mörkt choklad. Vi får se hur de går. Tur att jag har lite skvaller att roa mig med. Fyra timmar kvar, sen slutar jag :)

Lägger upp en bild på desserten igår också. Sofia bjöd på vit chokladmousse med hallon, blåbär och havrekex. Den slukade jag kan jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0