God lördag!

Skrivet den: 2013-07-06 kl. 07:42:13 / Kategori: That is that

Efter fem timmars sömn sitter jag på bussen till jobbet och säger ett halvsömnigt god morgon. Gårdagen kan ha varit den bästa på länge! Efter att ha hängt på stranden i Tylösand ett tag och ätit både dyr lax, blivit uppraggade av dryga stockholmare och ätit mästerlig glass åkte vi till Halmstad för lite gyllende tider!

Vi blev aningen besvikna över grusplanen framför oss men vi la ut vår filt framför ett staket och myste ändå. Andra var inte sena att följa vårt förslag och vi fick riktigt bra platser upptäckte vi sen. Det blev en del hoppande till gyllende tider får jag erkänna. Mer än vad jag trodde då jag faktiskt är/var inget jättefan.

Allt var verkligen grymt igår! Från vädret, vår popcornpicknick, och gyllende tider till vår helt lagliga parkering jättenära, spontansången i bilen hem och Alex engelska (interskämt)

Jag måste ändå undra, varför betalar man nästan 500 kr för att supa skallen av sig så att man ändå inte kommer ihåg något? Nej, man får hålla det på en lagom nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0