Som en lördag!

Skrivet den: 2013-05-09 kl. 12:33:06 / Kategori:

Det är ju lördag idag! Typ ;) men den enda dagen som jag inte jobbar denna vecka så de gäller att passa på! Därför gick vi upp vid halv nio och köpte frallor på maxi för en mysfrukost. Och sedan sov jag på soffan till halv tolv, haha.

Jag jobbar lite på min 10-lista till nyc! Det är många saker som ska hinnas se på en vecka, för alla vill se olika saker. Det är extra svårt eftersom jag varit där x antal gånger innan och andra vi åker med har aldrig varit där. Så jag vill se nya saker, samtidigt som jag vill visa alla mina favoritställen också. Vissa saker får man inte missa! Men det ska nog bli super och jag längtar!!

5 av 10 saker har jag kommit på! Jag jobbar på de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0