Nytt i skafferiet!

Skrivet den: 2014-10-17 kl. 16:58:13 / Kategori: That is that
Mitt paket igår bestod av lite nytt kosttillskott. Jag och Daniel har nu fått rensa ut ett skåp med andra saker för att få plats med allt. 

De på den vänstra sidan är mitt. Jag har beställt allt från fitnessguru.com. Jag får väl berätta vad allt är för något men just nu så orkar jag inte. Ikväll är det fredagsmys med fotbollslaget. Det var ett tag sedan jag träffade dem nu pga min tråkiga vad. Jag behöver lite tjejfnitter och tramslekar! 




Jag fick besök på stolen när jag stod och fotade allt :)

Kommentarer
Postat av: R

Älskar att inskaffa nya grejer i till skafferiet :) speciellt fitness grejer!

2014-10-17 @ 17:50:19
URL: http://www.rebeckamartenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0