Lördagsgym

Skrivet den: 2015-08-08 kl. 14:49:25 / Kategori: That is that
Jag fick inte skriva lördagsgym då telefonen hela tiden vill ändra det till lördagsmys.. 

Idag var det dags igen. Sjukt opepp på att sticka till gymmet. Speciellt eftersom jag inte fick någon med mig, men också för att det hade behövts städas en del här hemma. Soffan är himla skön också. 

Så med sur min gav jag mig av till gymmet. Sedan händer det som alltid händer. Svetten börjar sakta tränga fram i pannan (och rinner mellan pattarna) och jag blir taggad som fan. Ett stenhårt benpass är avklarat. Att avsluta det hela med att inspektera sig själv i spegeln och känna sig rätt nöjd var ju bara pricken över i:et. 

Det kommer bli en grym höst!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0