Morgonpromenad #7

Skrivet den: 2015-08-19 kl. 07:24:52 / Kategori: That is that
Haha, 7 promenader innan jobbet är nu gjorda och jag är mycket stolt över mig själv. Jag har mot alla odds hittat bra morgonrutiner nu som fungerar. Jag hinner gå, städa en del, fixa till mig, läsa tidningen och ta en tidig buss till jobbet. Plus att jag inte är äckligt pigg när jag kommer till jobbet heller vilket uppskattas av kollegorna! Tyvärr kommer inte dessa morgonrutiner hålla speciellt länge eftersom jag redan nu märker av hur mörkret är på väg. Undras hur det kommer gå då! 

Imorse var det extra trevligt att gå ut eftersom när jag vaknade fanns det en rykande färsk mff-podd som väntade på mig. Perfekt uppladdning inför kvällens drabbning! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0